Deel artikel
Een boek over moderne bedrijven met een maatschappelijke missie

Boek: Stephan Ummelens "Betekenis & Bullshit"

Stephan Ummelen voelt in zijn nieuwe boek Betekenis & Bullshit: Zingeving en marketing in de betekeniseconomie moderne bedrijven met een maatschappelijke missie aan de tand. Iedereen wil zingevend werk doen en veel organisaties spelen hierop in door het adopteren van een visie of een verzameling idealen. Maar worden deze ook werkelijk in praktijk gebracht? Ummelen, die ooit zelf een reclamebureau leidde, vertelt over zijn eigen ervaringen in het bedrijfsleven, de bullshit die hij daar tegenkwam en wat bedrijven wel kunnen doen om betekenis te geven aan hun werk. Voor meer over Stephan Ummelen en  zijn boek Betekenis & Bullshit: zie het interview verderop in dit nummer. 

Geef een reactie

Abonneer
Laat het weten als er

0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Neem contact op met de redactie van Phronèsis Magazine
Heb je een goed idee, wil je met ons van gedachte wisselen of heb je een vraag? We horen graag van je.
Contact opnemen
paperclipcamera-videobookmagnifiercrossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram